miercuri, 25 noiembrie 2009

Mesaje Pentru Iubit/a



* Astazi nu ai voie sa fii trist. sa nu muncesti sa fii rautacios.sa fii invidios.sa uiti ca esti om azi ai voie sa iubesti

* Daca as putea sa dau timpul inapoi as faceo numai pt a putea sa te scot din sufletul meu, doar pentru a reusi sa pot schimba tot ce am facut!!! te iuby mult!!!

* As vrea sa te uit dar inima nu ma lasa...te as iuby dar mi e teama sa nu te pierd...u mai uitata dar yo te mai iubesc...u ma urasty dar eu tanjec dupa tine!!!ahh kat as vrea sa te pot uita...sa pot sa te scot din mintea, sufletul.inima mea...sa te pot uita sa pot uita k existi sa pot uita k te am iubit si k ai facut parte din viatza mea!!!u ai fost cel mai mare dar dar in acelas timp si cel mai mare cosmar!!!



* Nu cred k ma mai iubesty॥dar nu uita k yo te mai iubesc si nu te voi uita in veci pt k u ai fost marea mea iubire!!! te iuby!!

* Daca m-ai iuby ku adevarat ai intelege k yo nu te am uitat...dak nu ma mai iubesty...nu mai vreau sa stiu k mai traiesty!!!

* Eshti un trandafir cresqt in inima mea, promit sa devin apa, aer shi pamant k sa nu te ofileshti dar tu promiti sa infloresti doar pt mine?


* Nu ti vreau bine q inima ci q sufletul pt k inima intr o zi va muri si nu va mai bata insa sufletul va trai pe veci.

* Daca as fi o lacrima nu as plange d frik sa nu t pierd, dak as fi o stea as sfarsi deasupra ta, iar dak as fi o piktura d apa ti as uda buzele dulci dar nu snt dekt o fiinta umana shi t port in sufletul meu pt k tin la u f mult

* In fiecare dimineatza ma trezesc q un gol in suflet...am descoperit ceva...am descoperit iubirea. in mine acum vor exista doar okii tai stralucitori shi plini de dragoste kre usor, usor mi au qcerit inima.by मोनिक

* Pentru tine ash` fi in stare d orice , de ash` avea dreptul la o singura gura d aer mi`ash` tine respiratia pana ash` ajunge la tine sa iti spun cat t iubesc , chiar cu risk`u d a muri ash` vrea s simti shi eu aceasta iubire . . . :D


* Dumnezeu m-a sunat sa imi spuna k cel mai frumos inger a evadat din rai...dar stai linistit k nu ii spun unde esti!

* Nu e nimic mai frumos decat o privire care ne infioara,o atingere care ne tulbura,un sarut care ne infierbanta buzele.....dak iubesti trimite acest mesaj persoanei iubite.


* Dragostea este intotdeauna rabdatoare si dragutza..Niciodata nu este geloasaDragostea nu este laudaroasa sau increzutaNu este nepoliticoasa sau एगोइस्ता

* Te-am luat in bratzele mele shi te iubesc mai mult decat viatza mea। Caci viatza mea de acum nu e nimic shi visul meu cel mai fierbinte este sa o petrec impreuna cu tineasha fel incat sa fim siguri ca nu vom fi despartzitzi nici in cea care ne ashteapta. Ashez iubirea ta mai presus de toate shi nimic nu va fi mai dureros pentru mine decat sa nu ai aceleashi ganduri ca mine.(pt tux :x)

* Cand spre cer vei privi si o stea vei zari sa sti ca in ea voi fi eu si voi veghea asupra ta mereu।

* Daca cineva iti spune ca te iubeste, tu sa-i spui ca minte, deoarece dragostea nu se spune ci se simte।

* Daca m-ar intreba cineva ce inseamna pentru mine viata mea, te-as lua in brate si as spune ca tu esti tot ce e mai scump pe lume।


* TE vad printre stele, ochii tai sclipesk ca ele, tu esthi soarele si luna, bucuria vietzii mele, de-as avea putere sa privesk in ochii tai si satzi spun ca TE IUBESK, crede-ma ca nu glumesk।!

* Daca pleci, ia-ma cu tine, daca ramai stau cu tine, daca plangi, plang cu tine, daca razi, rad cu tine, daca visezi, visez cu tine, daca iubesti ... iubesc cu tine!

* Daca exista pe lume dragoste, sa fie a ta,daca exista in lume noroc, sa fie al tau, daca exista fericire... tu sa fii stapana ei...TE IUBESC!

* Unele iubiri nu vad rasaritul, alte iubiri sunt doar de o vara, altele se pierd si le inghite timpul ... dar una te arde la suflet atunci cand nu te astepti।

* Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simnt un gol imens in suflet si nu poate fi alintat decat de mangaierea ta!

* Daca as amaneta un gram din dragostea mea pentru tine ti-as cumpara lumea toata si inca ceva।

* Aseara am privit cerul,au cazut 200de stele,dar nu mi-am pus 200de dorintze;ci mi-am pus una de 200de ori'sa ma iubesti asa cum te iubetzc yo'

* E_fect eshti totul pentru mine shi te iubesk pina la nesfirshit ... te rog nu da cu piciorul in dragostea mea ... mai bine spune-mi daca nu ai nevoie de iubirea mea ... shi itzi promit ca daca imi spui asta in fatza eu o sa dispar din viatza ta pentru totdeauna !!!Katea।

* Cine iubeste!!cine iubeste???iubirea este un lucru foarte frumos fiecare om iubeste pe cineva!!


Pentru Mai Multe MEsaje De Dragoste , Lasa-ti Un Comment !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web