joi, 26 noiembrie 2009

Declaratii De Dragoste


* Nu-s nici pictor, nici poet, dar cind esti linga mine, in tine eu ma pierd! In frumusetea ta, in privirea ta, in ochii tai, in tine!
Doinita, esti Fecioara care-mi stapineste sufletul meu de Leu salbatik si-mi aduce adevarata frumusetie s zilei!
Nu ti-o spun des, dar o fac sincer, puisor, te iubesc MULT!!!
P.S. Al tau Leut pufos. :X



* - Daca mi-ar fii dat in viata sa iubesc doar de 2 ori prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o greseala a doua oara as iubi greseala .




* Cìnva demult oamenii nu puteau zbura aveau si anii pentru cå exzista iubirea dar ìntro zì ceva santìnplat si zborul lor namai exzìstat,se spune cå deatunci nimeni nu poate sä se ìnalte prea departe decìt dacå iubesti cuadevårat,iar eu Karolina. B. am zburat.DACÅ AI VEDEA SI TU CUM ìMI PLìNGE INIMA,DACÅ ASCULTI IUBIREA MEA CUM ìMI BATE INIMA.


* sint stele care cad, dar totusi stralucesc, si oameni ce se despart, dar totusi se iubesc, ma lupt cu amintirea ta, sa te scot din inima as vrea ,chipul tau il vad mereu, si mie din ce in ce mai greu, si soarele cu luna se mai intilnesc eu te caut intruna ,dar nu te gasesc


* Cind te-am vazut nu te stieam nu te mai intilnisem si nu te cunosteam.Te placeam si voiam sa-ti vorbesc.
Insa nu-ndrazneam sa nu te dezamagesc.
Poate dintr-o gluma ma-m apropiat vroeam sa te sarut dar nu te-am sarutat.
Voiam sa-ti spun cami placi si te simpatizez.
Orice-as fi tu nu erai sa crezi.
Dar sentimentele-au invins si m-am apropiat.
Iar tu mai incalzit si m-ai privit indelungat.
Si uite asa ne-am cunoscut si te-am idragit.
Si nici seama nu miam dat cind m-am indragostit.



* esti adierea vantului de primavara,eu sunt doar soapta ta de seara....tu esti un cantec,eu un vers,tu ma adori eu te iubesc!!!


* Tu ai fost si vei fi iubirea mea.Din clipa-n care te-am vazut mi-am spus ca tu esti cel pe care il asteptam de mult timp.Am facut tot posibilul sa ajung la inima ta dar...se pare ca tu nu mai lasat cel putin la inceput.Atunci in minte mea totul era confuz``Oare chear iubeam?``Dar oare ce inseamna sa iubesti?Era oare acel sentiment care te facea sa te simti de parca tu conduci intreaga lume,credca asta e pentru ca pentru prima data simt in al noualea cer dragostea ta.Te iubesc,te iubesc,Nu ma refuza.


* Esti parfumul suav al crinilor albi ce inflooresc in sufletul meu patimas.Esti picatura de roua ce se oglindeste pe petala unui trandafir.Esti o raza de soare care ma cuprinde in bratele-i calde.Esti mireasma vintului de primavara ce-mi mingie parul.Esti lacrima ce aluneca pe obraz si se sparge in palma mea.Esti visul meu care ma tine treaza.Esti luna care ma priveste-n noapte.Esti o iluzie,durere,soapta.Traesti ca iubesti,asa esti tu si te iubesc asa cum esti.


* o sacoica d aur e inima ta si perla iubirii se afla in ea ,,scoica se sparge d stancile reci...dar perla iubirii ramane in veci,,,;-*te iubesc


* La scoala In fiecare zi cInd te vad
si de Indata ametasc,
ma Inrosisc, ma rusinezi....
dar pe tine Te Iubesc
pentru Igor cu mult drag........



* Nimic nu e mai rau in viata dekt iubirea! dak persoana de langa tine nu te iubeste e dureros...dar acum mi-am gasit perechea potrivita,pe tine scumpul meu George,tu esti tot ce imi doream de la viata,knd suntem impreuna suntem fericiti k doi copilasi...ma rog la dumnezeu sa nu te pierd niciodata pt k tu esti viata mea,fara tine eu nu as mai exista! nu tin la viata mea cat tin la tine! te iubesc enorm de mult si ma mandresc cu asta...pt k nu exista persoana pe pamant sa te iubeasca mai mult k mine! TE ADOR GURITZA MEA!


* Fata il intreaba pe un baiat:Iti plac?
El a raspuns:Nu
Ea l-a intrebat:Ma gasesti draguta?
El a raspuns:Nu
Ea l-a intrebat:Ma aflu in inima ta ?
El a raspuns: Nu
Pentru ultima data, ea l-a intrebat:Daca plec, vei plange dupa mine ?
El a raspuns:Nu
Ea a plecat trista.

Sfirsitul acesta e trist :(
>>>>>>>>>>>>continuare
Si atunci el a prins-o de mina, spunandu-i:Eu nu te plac, eu te iubesc. Nu te gasesc draguta, te gasesc superba. Tu nu esti in inima mea, tu esti insasi inima mea.

Sfirsitul acesta e foarte fericit pt cei doi indragostiti..:)

Aceasta pt baietii care nu-si pretuies fetele...Ms Stefan..Am inteles multe,dupa 11 luni de zile..




* sarutul tau este singurul meu motiv pt care ma trezesc dimineata...pt ca te iubesc enorm...si fara tine viata mea ar fi trista fara bucuria de a mai trai...dar pt ca esti u asta imi da putere sa fiu zi de zi cu zambetul pe buze...numi ajung cuvintele sati scriu cat de mult te iubesc ...deacea vreau de acuma sati dovedesc :*...


* vreau sa stii ce molt te pretuiesc nam sa te inlocuiesc de aceea inima mea iti sopteste cat de mult te iubesc!pt guritza mea


* Eu sunt o fereastra deschisa
Pentru zborul viselor noastre
Te iubesc pana la Doamne Doamne si-napoi
De-un infinit de ori
O lume in care ne iubim
Si tu ma stii, ma ai, ma vrei
Iar eu te privesc si nu imi ajunge
Te tin si nu ma satur
Te am si te mai vreau



* Regina visurilor mele...
De ce tu nu privesti la mine?
De ce ma lasi sa cad?
In negura si adincime...

De ce ma lasi sa pling?
Aripile-mi sunt frinte...
Privesc cu ochii in pamint
Si vad albind morminte

O lacrima de singe
Cazu peste-un mormint
Eu am simtit durere
Si ochii lacrimind...



Pentru Mai Multe Lasa'ti Un Comment !!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web