miercuri, 11 noiembrie 2009

Cum iti dai seama ca esti in avantaj?


Cum iti dai seama ca esti in avantaj?

Din ciclul : ce am descoperit si testat recent, lucruri pe care le fac uneori persoanelor necunoscute pentru a-mi da seama de punctele lor slabe sau tari, pentru a tatona terenul pentru a vedea ce declansator pot folosi atunci cand incerc sa ii vand ceva

Cu cat stii mai multe despre comportamentul cuiva in situatiile de criza, cand trebuie sa ia decizii la stress sau presiune cu atat mai bine pentru tine. O sa va dau ocazia sa aflati cat mai multe despre mine de acum incolo si o sa maresc gradul de transparenta in insemnarile mele. Sa vedem ce iese.

Te intalnesti cu persoana respectiva. Intarzii deliberat 15 minute si cand ajungi la intalnire intrebi : “Te-ai suparat ca te-am lasat sa astepti?” pe tonul cel mai senin si calm pe care il ai. Daca raspunde:

“Nu…nici o problema”… e clar ..esti pe o pozitie de superioritate…poti sa tragi tare de pret catre tine…o sa cedeze usor. Testata si rastestata. Atentie! a nu se folosi daca nu ai experienta in interpretarea limbajului trupului si a altor semnale sau daca omul este clar un profesionist in negocieri. Cuvintele lui pot fi doar o forma de politete si atat.

“Imi pare rau pentru tine, am stat doar sa-ti spun ca prefer sa accept oferta competitorului” – e clar…e nervos, ai dat-o in bara, are contraoferte nu atat de bune ca a ta…dar apropiata, deci inca poti recupera terenul pierdut daca stii sa te scuzi cum trebuie (nu va dau eu exemple acum..use your imagination)

Exemplele pot continua …


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web