miercuri, 18 noiembrie 2009

Bani Din Vanzarea Pozelor


Cum poti vinde imagini, poze stock pe internet:

Am aflat de ceva vreme despre siteurile tip stock in care poti sa vinzi imagini sau fotografii in format digital pe net. La inceput nu am dat importanta, dar recent, la indemnul unui prieten am zis sa incerc si am postat 10 poze care mi s-au parut mai bune din galeria mea. Rezultatul a fost surprinzator! Am avut 31 vanzari in primele 3 zile. Acum am in galerie 100 de imagini, iar astazi, dupa 33 de zile am facut primii 100$ :) Pentru iubitorii foto care vor sa incerce si sa faca bani "de-o bere" fara prea mult efort, am sa va dau cateva detalii :)

Shutterstock


Este singurul site de tip stock pe care postez deocamdata. Am incercat si altele dar care nu au dat rezultate prea sclipitoare. Stock-ul foto este o banca de imagini online, iar imaginile sunt cumparate de catre designeri, edituri, redactii, agentii publicitare sau persoane fizice din toata lumea.

In primul rand, pentru inregistrare (gratuita) ai nevoie de un act de identitate - pasaport pozat sau scanat (nu buletin) si primele 10 imagini (fotografii, ilustratii in format jpeg sau vectorial). Daca sunt acceptate minim 7 din ele, contul va fi activ si poti incepe distractia; daca sunt respinse, vei primi un mesaj cu ce ai gresit la fiecare imagine in parte si dupa o luna ai voie sa incerci din nou trimitand alte 10 imagini :) Principalele reguli pentru ca fotografiile tale sa fie admise sunt: calitate (clare, fara noise); rezolutie minima 4 MP; placute la privit :D La sfarsitul blogului meu, puteti vedea cele mai vandute si cele mai recente imagini postate de mine pe stock.
Pretul vanzarilor este de 0.25$/download, dar o imagine se vinde de mai multe ori (ex 500 vanzari = 125$) Pragul de 0.25$/download creste la 0.33$/download cand acumulezi 500$ (asta se poate intampla chiar si in 4 luni) Plata se face lunar pe card prin Paypal sau MoneyBookers (companii de transfer al banilor in mod electronic) dupa ce acumulezi minim 75$.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web