miercuri, 25 noiembrie 2009

Status'uri


Status'uri Pentru Mess ...


* M’am nascut normal .. Scoala m’a tampit.
* Fac laba .. Daca apar idle inseamna ca m’a prins mama .
* DnD .. Ca te ia mama dreaq’ ..
* Nimeni nu moare virgin … viatza ne fute pe toti!
* Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie…


* Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Dute vere !
* Invisible to Everyone
* Ma cheama Gabi, dar prietenii imi spun BA!
* Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa.
* Punctul G la femei se gaseste la sfarsitul cuvantului SHOPPING.
* Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii celor din jurul tau
* N-am bani de status I-am cheltuit pe avatar.
* A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
* Eu nu sufar de nebunie.ma bucur de ea in fiecare minut.
* DND am nevoie de tine ca de o gaura in prezervativ…
* Tara are nevoie de mine asa ca… DND !
* Acum am treaba… mai tarziu sunt tot ocupata, dupa… ies in oras, cand ma intorc n-am timp…
* DND… sortez nisip!
* Ma balacesc… DND ca te stropesc
* Cand ii bate norocul la usa, lenesul se plange de… prea mult zgomot !

* DnD ma dau cu sania in congelator....nu da buzz ca se sparge gheata !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web