luni, 9 noiembrie 2009

Bux.To



BuX.To Prosteste RoManii

Nici nu stiu de unde sa incep, ma invaluie niste sentimente pe care nu le pot descrie, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Astazi, pentru nu stiu a cata oara, ma abordeaza o cunostinta pe messenger: "Doresti sa faci bani? Si asa pierzi vremea pe mess".

Am stiut ce o sa urmeze: inca o persoana care a crede ca a descoperit metoda imbogatirii peste noapte si anume BUX.TO. M-a revoltat. M-am saturat. Bux.to este cea mai mare pierdere de vremea posibila! E adevarat, datorita acestui site am inceput sa fac bani pe net. Da, bux.to m-a facut sa ma interesez de cele mai eficiente metode de a face bani pe net. Si ce credeti ca am aflat? Bux.to nu plateste romani!!! Aratati-mi unul care a fost platit! Eu astept o plata de 10$ de mai bine de 3 luni. Daca v-ati chinui macar 5-10 minute sa va interesati si voi de acest site ati descoperi acelasi lucru.

Nu pot sa-mi dau seama cum s-a ajuns aici, un site care nu plateste e atat de popular in Romania, iar celelalte care sunt de incredere sunt atat de necunoscute! Luati-va gandul de la bux.to, asa cum si eu am facut-o si incercati adevaratele metode de a face bani pe net! Le gasiti chiar aici, pe blogul meu! Spor la bani pe net! ;)


www.bux.to


Te Platesc Cu Vreo 20-30$(sau poate mai mult) dar poza de mai sus e prea de tot ....




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
PageRank Checking Icon
Director web | director web, catalog firme, anunturi, stiri | Blog | TOP-RO - Top siteuri din Romania | Director WEB | director web gratuit | Top88 - Director web | Director web care iti mareste traficul si iti imbunatateste pozitia in Google | | | ClickLink.ro | ClickLink.ro | Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! | Director Web Euroghid | Web-Links.ro | |
EnterClick.ro - Generator trafic web